021-34804
0
شماره تماس مستقیم : 34804-021
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 17 آبان 1400 در ساعت 46 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین لاستیک برای ام وی ام ۱۱۰

چری کیو کیو ۳ که در ایران به نام ام وی ام ۱۱۰ شناخته می شود نام مدلی از خودروی چری اس ۲۱ است که شرکت خودروسازی مدیران ، تحت نظر شرکت چینی چری تولید و به بازار ایران عرضه می کند .


مشخصات کلی MVM 110

این خودرو را به دلایل کوچک بودن ، کم مصرف بودن و هزینه های کم ، خودرویی مناسب برای بانوان می دانند . و با دو نوع موتور چهار سیلندر و سه سیلندر تولید می شد ، اما امروزه فقط با موتور چهار سیلندر تولید و روانه بازار می شود . این خودرو نمونه کپی شده دوو ماتیز است ، ولی از امکانات بیشتری نسبت به رقیب کره ای خود برخوردار است . سایر تجهیزات این خودرو عبارت است از شیشه برقی ، کولر ، رادیو پخش استریو ، سیستم ضد سرقت ، قفل مرکزی ، شیشه بالابر برقی عقب ، آینه بغل برقی ، چراغ مه شکن ، گرم کن شیشه عقب ، تنظیم سرعت برف پاک کن ، بدنه و درهای تقویت شده ، کیسه هوا برای سرنشینان جلو ، ترمز ضد قفل ، کلید تنظیم نور پشت آمپر .


سایز فابریک لاستیک ام وی ام ۱۱۰ سایز ۱۵۵/۶۵R 13 می باشد . ولی بسیاری از مصرف کنندگان این خودرو با جایگزین کردن این سایز با سایز ۱۶۵/۶۵R 13 که در ایران با نام فابریک لاستیک پراید شناخته می شود ، عملکرد این خودرو را در بسیاری موارد بالا برده اند . بسیاری از مصرف کنندگان و دارندگان ماشین ام وی ام ۱۱۰ در مورد انتخاب لاستیکی مناسب با بهترین کارایی در کنار ارزش خرید بالا ، اطلاعات کافی نداشته و در بازارهای مختلف جواب های گوناگونی را شنیده اند و در اکثر مواقع نمی دانند کدام یک از این اطلاعات صحیح و کدام غلط است ، در این قسمت ایران مارشال با  راه اندازی تالار گفتگو بستری را فراهم کرده تا شما عزیزان از تجارب عملی یکدیگر به همراه مشاوره رایگان کارشناسان ایران مارشال استفاده کرده و بهترین انتخاب را با بالاترین آگاهی و با ارزش خرید بالا ، و انتخابی هوشمندانه داشته باشید . با سپاس از همراهی شما عزیزان .

سایز فابریک لاستیک ام وی ام ۱۱۰

۱۵۵/۶۵R 13

سایز جایگزین لاستیک ام وی ام ۱۱۰

۱۶۵/۶۵R 13

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()