021-34804
0
شماره تماس مستقیم : 34804-021

خدمات نصب و بالانس سیار

برای دریافت خدمات نصب و بالانس سیار انواع خودرو با تجهیزات مدرن و روز دنیا و همچنین در سریع ترین زمان ممکن تنها کافیست فروشگاه چرخ و یدک از جمله فروشگاه های عرضه لاستیک و ارائه دهنده خدمات خودرویی را انتخاب نمایید.

لاستیک هر خودرویی پس از مدتی استفاده نیاز به تعویض و همچنین بالانس خواهد داشت که  البته انجام آن نیز نیاز به تخصص و مهارت دارد و کاری نیست که به راحتی و توسط یک فرد معمولی انجام شود. در صورتیکه به نصب و بالانس لاستیک برای خودروی خود نیاز دارید اما زمان کافی برای مراجعه به تعمیرگاه را نیز ندارید پیشنهاد میکنیم تا از خدمات نصب و بالانس سیار بهره مند شوید که  شما را از مراجعه حضوری برای خرید لاستیک تا حد زیادی بی نیاز خواهد کرد. خدمات نصب و بالانس سیار امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افرادی که زمان کافی و لازم را برای مراجعه به تعمیرگاه و بمنظور سرویس و بالانس ندارند از این خدمات بهره زیادی میبرند.

خدمات نصب و بالانس سیار در کوتاه ترین زمان ممکن

امروزه شرکت ها و فروشگاه هایی در کشور به منظور خدمات رسانی به مشتریان و خودروها خدمات نصب و بالانس سیار را نیز در کنار دیگر خدمات خود در نظر گرفته اند اما اینکه کدام شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن این خدمات را به مشتریان و متقاضیان ارائه دهد بسیار مهم است و تنها برخی فروشگاه ها و شرکت ها قادر هستند تا خدمات خود را در مدت زمانی کوتاه به مشتریان ارائه دهند. این موضوع برای متقاضی خدمات نصب و بالانس سیار بسیار مهم است و همواره تمایل دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن این خدمات را دریافت نماید. خدمات نصب و بالانس سیار در صورتیکه قرار باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه شوند باید شرایط آن نیز فراهم باشد. تعداد خودروهای کافی برای ارائه خدمات و همچنین پرسنل مجرب از جمله شرایطی هستند که امکان ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن را فراهم می آورد.

تعرفه خدمات نصب و بالانس سیار

خدمات نصب و بالانس سیار در شرکت های مختلفی که این خدمات را ارائه میدهند تعرفه های گوناگون  و متفاوتی دارد و هر شرکتی بر اساس سیاست کاری خود و همچنین عوامل دیگر تعرفه ها را برای خدمات تعیین میکند. تعرفه خدمات نصب و بالانس سیار متناسب با نوع خدماتی که قرار است به مشتری ارائه شود متفاوت خواهد بود. این خدمات شامل نصب و همچنین بالانس میشود که هر  یک تعرفه های جداگانه ای را شامل میشوند. همچنین در صورتیکه قرار باشد تا هر دو خدمات به صور همزمان به مشتری ارائه شود نیز مطمئنا هزینه افزایش خواهد یافت. تعرفه خدمات نصب و بالانس سیار متناسب با مدل خودرو نیز متفاوت است و بستگی دارد که خودرو از چه برند و مدلی باشد که در این صورت باید هزینه مناسبی بابت آن پرداخت شود. در میان خودروهای که خدمات نصب و بالانس سیار را دریافت میکنند این خودروهای خارجی و وارداتی هستند که میتوانند هزینه ها را افزایش دهند. همچنین تعرفه خدمات نصب و بالانس سیار در صورتیکه خودرو نیاز کار بیشتری داشته باشد و زمان بیشتری را نیز نیاز داشته باشد بالاتر خواهد بود.

ارائه خدمات نصب و بالانس سیار زیر نظر کارشناسان مجرب

افرادی که خدمات نصب و بالانس سیار را به مشتریان ارائه میدهند تضمین کننده کیفیت خدمات هستند و هر چه افراد با تجربه تر و زبده تری بدین منظور به خدمت گرفته شوند در نتیجه کیفیت کار نیز تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. فردی که خدمات نصب و بالانس سیار را ارائه میدهد باید از تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد و تا کنون به خودروهای زیادی خدمات رسانی کرده باشد. افرادی که تجربه ای در زمینه ارائه خدمات نصب و بالانس سیار ندارند نمیتوانند به صورت حرفه ای روند نصب و بالانس را انجام دهند که این عدم حرفه ای بودن در کار مشکلاتی را در کوتاه مدت برای خودرو به وجود خواهد آورد و مشتری مجددا ممکن است نیاز به دریافت خدمات پیدا کند.

خدمات نصب و بالانس سیار در تهران

تهران یکی از کلان شهرها و همچنین پر جمعیت ترین شهرها در کشور ما میباشد که همین موضوع نیز باعث شده تا نیاز بیشتری به خدمات نصب و بالانس سیار پیدا کند. خدمات نصب و بالانس سیار در تهران توسط شرکت ها و همچنین فروشگاه ها به مشتریان ارائه میشود اما اینکه شرکت ها و فروشگاه ها چه تعداد نقاط از شهر تهران را تحت پوشش خود در آورده اند بسیار مهم است. خدمات نصب و بالانس سیار در تهران باید به گونه ای ارائه شود که کل شهر تهران را در بر بگیرد و البته معدود شرکت هایی نیز وجود دارند که کلیه مناطق شهر تهران را پوشش داده باشند و یا برای تحت پوشش در آوردن کلیه مناطق امکانات و نیروی انسانی کافی را در اختیار ندارند.خدمات نصب و بالانس سیار در تهران توسط فروشگاه چرخ و یدک نیز به مشتریان و متقاضیان ارائه میشود که با انتخاب این فروشگاه به راحتی میتوانید از سراسر شهر تهران از این خدمات بهره مند شده و  همچنین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

خدمات نصب و بالانس سیار تنها یک تماس

فروشگاه چرخ و یدک که از اولین شرکت های ارائه دهنده خدمات نصب و بالانس سیار میباشد این امکان را برای  متقاضیان این خدمات فراهم آورده تا بتوانند تنها با یک تماس از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه بهره مند شوند. کارشناسان مجرب این فروشگاه آماده پاسخگویی به مشتریان برای اخذ خدمات نصب و بالانس سیار هستند و بعد از دریافت اطلاعات کامل میتوانند نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایند.

ارسال نظر

سيد حسن حسيني :
14 9
خريد ونصب لاستيك
امیر هوشنگ بیات :
4 8
سلام خودرو بنده 206 اس دی هست چهار حلقه لاستیک دسته دوم زیر ماشین را هم شما برمیدارید مابعد تفاوتش را نقدی بدم لاستیک های جلو حدود 70 درصد و عقب ۴۰ درصد است
مدیریت :
11 8
سلام عرض ادب.ما لاستیک دسته دوم کار نمیکیم.با تشکر
سید عبدالله موس ... :
8 9
درود . سپاس از شما برای خدمات سیار با کادر فنی و مودب و احترام به مشتری و پاسخگویی و سرعت در انجام کار. تندرست باشید
علیرضا نقدینه :
4 5
شما نصب و بالانس در کرج هم دارین؟؟
مدیریت :
5 6
سلام بله
:
3 6
سفارش دو حلقه لاستیک رو بدیم با نصب بالانس کی میاید
میلادعبدالملکی :
7 11
سلام شما شعبه فروش و تعویض و بالانس و تنظیم سیار در کرج دارین؟ آدرسش و میفرمایین؟ من امروز از خدمات شما در محل ( آیت اله کاشانی ) استفاده کردم واقعا مجرب و کاربلد و با سرعت عمل بالا انجام شد قیمتاتونم واقعا خوبه
اکبر دربین :
5 4
سلام خسته نباشید لاستیک نکسن برای هیوندا توسان 2017 دارید ؟
حسن :
4 6
خرید من با گزینه پرداخت در محل صورت گرفته ، آیا برام ارسال میشه ؟
نادر طاهری :
1 0
سلام خدمات تعویض لاستیک شامل بالانس هم هست؟
مدیریت :
1 0
سلام بله قربان
محمدرضا مومن :
1 0
سلام هزینه بالانس هرچرخ پراید چقدر است؟
مجد :
3 3
سلام ودرود وقت بخیر خدمت مدیریت محترم چرخ ویدک ببخشید اولا سوال من اینه این لاستیکهای میشلن ساخت کشور آلمان هست یا لهستان در ضمن چه فرقی باهم دارند؟هم از نظر قیمتی وهم کیفیت سوال دوم چنانچه دوحلقه لاستیک کویر تایرسایز 205/16/55کاملا نو بدیم چقدر تفاوت آن با میشلن همین سایز برای دوحلقه باید پرداخت بشود برای خودرو مگان میخواستم..البته هزینه هم نصب وهم بابالانس را هم بفرمایید ممنون از پاسخ شما
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
9 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()