021-34804
0
شماره تماس مستقیم : 34804-021
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 11 آبان 1400 در ساعت 52 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خودروی ام وی ام ۳۱۵ اولین خودروی چینی است که وارد بازار ایران گردید. این خودرو توسط کمپانی چری چین به نام QQ شناخته می شود که در حال حاضر توسط مدیران خودرو ام وی ام ۳۱۵ در کرمان مونتاژ میگردد. خودرو دارای سه مدل صندوقدار ، هاچ بک و s می باشد. این خودرو ۴ سیلندر با دیفرانسیل جلو دارای قدرت موتور ۱۰۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر و همچنین سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت و ... می باشد. لاستیک ام وی ام ۳۱۵ در سایز ۱۸۵/۶۰R۱۵ در برندهای ایرانی از جمله: بارز، ایران تایر، کویر تایر، یزد تایر و گلدستون و برندهای خارجی همچون: میشلن ، هانکوک ، تراینگل ، نکسن ، جی تی رادیال و ... تولید و روانه بازار میگردد.

 

به گفته شرکت مدیران خودرو ام وی ام ۳۱۵ (MVM 315) در جاده‌های پر پیچ و خم،چسبندگی و کشش خوبی دارد و هدایت‌پذیری آن در پیچ‌ها به خوبی صورت انجام می پذیرد ؛ این خودرو همچنین، موفق به دریافت چهار ستاره‌ی ایمنی از مجموع ۵ ستاره‌ی ایمنی در تست‌های تصادف موسسه‌ی چینی C-NCAP شده است.

سایز لاستیک ام وی ام 315

لاستیک خودرو یکی از اجزای حساس آن به شمار می آید.سایز مناسب لاستیک عملکرد خودرو شما را بسیار بهبود می بخشد به طوری که شاهد مصرف سوخت کمتر، فرمان پذیری بهتر و … خواهید بود و احساس رانندگی ایمن را به شما خواهد داد.برای فهمیدن سایز مناسب لاستیک خودرو خود می توانید به دفترچه راهنمای خودرو خود مراجعه کنید.در قسمت جست و جوی سایت هم می توانید سایز مناسب خودرو خود را پیدا کنید.همچنین کارشناسان فروش چرخ و یدک  آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد سایز لاستیک خودرو شما هستند.

سایز مناسب لاستیک ام وی ام 315، 185/60R15 می باشد. همچنین شما میتوانید از سایز جایگزین 195/60R15 نیز استفاده کنید.


 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()