021-34804
0
شماره تماس مستقیم : 34804-021
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 8 مهر 1400 در ساعت 31 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

 MAZA  مزدا ، مزدا 3  ، مزدا 3 نیو 

آیا تا به حال به احساسی که ماشین در شما ایجاد می کند فکر کرده اید؟ آیا اصلاً احساسی به شما دست می دهد؟ یا فقط یک تکه ورق فلزی است؟ به سادگی راهی برای رساندن شما از A به B ؟ ما معتقدیم که یک ماشین باید احساسات را برانگیزاند و  قلب شما را قبل از اینکه حتی پشت فرمان بنشینید ، تسخیر کند . مهندسان ژاپنی مزدا را برای الهام بخشیدن ، هیجان انگیز کردن و بیش از همه برای احساس امنیت و ارامش دادن ساخته اند . از لحاظ فناوری ، طراحی ، ایمنی ، اتومبیل های مزدا توسط صنعتگران با بصیرت و مهندسان تراز اول دنیا ساخته شده است که می خواهند هر زمان که پشت فرمان می روید حالت وجودی شما را بالاتر ببرند.

https://charkhoyadak.com/administrator/files/UploadFile/Mazda.png

همانطور که انواع مختلف خودرو وجود دارد ، انواع مختلف لاستیک نیز وجود دارد. لاستیک مناسب شما بر اساس عادت ها و نیازهای شخصی رانندگی شما تنظیم می شود. اگر فردی هستید که سبک رانندگی هیجانی و یا به اصطلاح اسپرت را ترجیح می دهید برای اتومبیل مزدا خود باید به دنبال بهترین تایرها از برترین برندهای لاستیک در دنیا باشید زیرا همانطور که شما ترجیح میدهید که ماشینی به زیبایی و مدرنی مزدا سوار شوید پس قطعا باید مزدا خود را با تایری که از لحاظ کیفیت و امنیت در حد برند مزدا باشد تجهیز کنید پیشنهاد چرخ و یدک به شما انتخاب برندهای خارجی نظیر هانکوک ( HANKOOK ) ، پیرلی ( PIRELLI ) میشلن ( MICHELIN ) کومهو ( KUMOHO ) نکسن ( NEXEN ) رودستون ( ROADSTONE ) دانلوپ ( DUNLOP ) مارشال ( MARSHAL ) یوکوهاما ( YOKOHAMA ) و ...  در سایز 205/55R16 می باشد . ولی اگر به طور استاندارد رانندگی می کنید و خیلی پرشتاب نمی رانید می توانید سراغ برندهای ایرانی مثل بارز ، یزدتایر ، کویرتایر یا ایران تایر یا حتی برندهای مختلفی چینی و اندونزی بروید . 

وقتی زمان تعویض لاستیک های Mazda3 فرا رسید ، به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه فرمایید تا تکنسین های آموزش دیده ما وسیله نقلیه شما را با خیال راحت و با مقرون به صرفه ترین هزینه به جاده برگردانند . 

                                 https://charkhoyadak.com/administrator/files/UploadFile/1-75.jpg

ارسال نظر

احمدرضاعبادي :
10 3
لاستيك هانكوك براي مزدا ٣ نيو ميخوام بخرم سايز٢٠٥.٥٥.١٦
محمدرضا :
5 3
لاستیک برای مزدا نیو چه برند ایرانی بهتره؟؟ مشکلات انتخاب لاستیک برند ایرانی چیه؟
مدیریت :
1 0
سلام دوست عزیز بهتره با کارشناسان فنی تماس بگیرید
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()