021-34804
0
شماره تماس مستقیم : 34804-021
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 17 مهر 1400 در ساعت 38 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کم شدن باد تایر دلایل مختلفی دارد پس نباید همیشه به دنبال علت آن در خود تایر بود یکی از این دلایل، نشت باد از پایه والو است بنابراین توصیه می گردد بعد از هر بار تعویض تایر، والو آن نیز تعویض شود . سوزن والو یکی از قطعات حساس در مجموعه چرخ است . سوزن والو به تنهایی قادر به حفظ کردن فشار باد داخل تایر نیست و در صورت نفوذ گرد و غبار و گل و لای موجب نشت باد از تایر می شود.
بنابراین توصیه می‌شود جهت حفظ بهتر فشار باد تایر از درپوش مناسب و دارای o-ring (واشر پلاستیکی) بعنوان مانع ثانویه استفاده گردد.

 

والف (والو) چیست؟
قسمتی از تایر است که اجازهٔ ورود یکطرفهٔ هوا به تیوب را می‌دهد و سپس توسط فشار داخل تیوب یا فنر بطور خودکار بسته می‌شود.
وجود والف چه فایده ای دارد؟
با وجود والف این اطمینان حاصل می شود که فشار باد داخل لاستیک محفوظ می ماند. همچنین باعث جلوگیری از ورود رطوبت و گرد و خاک به داخل لاستیک نیز می شود. طول عمر والف ها معمولا زیاد است و نیاز به تعویض مداوم آن نخواهید داشت. چنانچه والف بر اثر سرعت بالا و یا ضربه آسیب ببیند حتما باید آن را تعویض کنید. اگر هم که لاستیک جدید خریداری شود حتما باید والف های جدید جایگزین لاستیک های قبلی گردد.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()