021-34804
0
شماره تماس مستقیم : 34804-021
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 8 مهر 1400 در ساعت 22 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )


در Hankook ، هدف ارائه یک تجربه رانندگی ایمن تر ، دلپذیر و راحت تر از لحظه روشن شدن موتور توسط راننده است. استقبال از احساس و هیجان پشت فرمان بودن نوعی از "رانندگی احساسی" است ، که در تلاش است  آن را به مشتریان خود ارائه دهد . لاستیک و رعایت ایمنی در رانندگی دست به دست هم می دهند که رانندگان در هنگام رانندگی احساس راحتی کنند. در شرایط آب و هوایی نامناسب یا در شرایط سخت جاده ای ، لاستیک های پیشرفته از نظر فنی همیشه نیازهای مشتریان را برآورده می کنند در حالی که اعتماد به نفس را افزایش می دهند ، بنابراین راننده و مسافران از یک سواری ایمن و لذت بخش اطمینان حاصل می کنند. 

بهره وری و کارایی مطلوب

در کل فرآیند تولید ، بهره وری و کارایی Hankook در همه ابعاد فوق العاده است. به طور گسترده ای به عنوان اولین شرکت تایر شناخته شده که از صرفه اقتصادی و سیستم تأمین جهانی بهره مند شده است و جایگاه خود را در سراسر جهان بهبود بخشیده است . در دورانی که جهانی سازی ناآشنا بود و صنعت تایر نمی توانست تقاضای محلی را از طریق تأسیسات تولید کوچک تأمین کند ، هانکوک توانست با توسعه استراتژیک تأسیسات تولید در مقیاس بزرگ و یک شبکه تأمین جهانی کارآمد ، اوضاع را تغییر دهد . هانکوک به طور همزمان بهره وری و کارایی را به حداکثر رساند و اکنون قادر به پاسخگویی سریع به تقاضای مشتری در بیش از 180 کشور است . 

هانکوک3

نمونه کارها جهانی متنوع
مارک Hankook دارای نمونه کارهای متنوع جهانی در پنج اقیانوس و شش قاره است. با تقسیم جهان به پنج منطقه و تدوین استراتژی های خاص برای هر یک ، هانکوک به رشد پایداری در بازارهای پیشرفته و در حال ظهور خودرو دست یافته است. تاریخچه رشد ثابت هانکوک حتی در میان طوفان های شدید اقتصادی مانند بحران نقدینگی آسیا در سال 1997 ، بحران مالی جهانی 2008 و بحران مالی اروپا شاهدی بر توانایی های این برند در ایجاد یک تجارت پایدار است که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند یکپارچه به مشکلات اقتصادی جهانی پاسخ دهد.

افزایش ارزش برند
توانایی پیش بینی چالش های اقتصاد جهانی و بازار خودرو باعث شده است که هانکوک امروزه در صدر باشد. صنعت لاستیک سازی که در دوران اتومبیلرانی به سرعت رشد کرد ، در دهه 1980 تحت بازسازی و اصلاح بازار قرار گرفت که در دهه 1990 با مارک های جهانی شکل گرفت. با تجزیه و تحلیل موثر آینده ، پیشرفت خود را به بازارهای جهان تسریع کرده و به یک برند جهانی تبدیل شد. بحران مالی 2008 مجبور به تغییر بیشتر در Hankook شد زیرا مصرف کنندگان در بازارهای پیشرفته به دنبال مصرف منطقی هستند ، در حالی که مصرف کنندگان در بازارهای نوظهور شروع به تأکید بر کیفیت و مارک های تجاری می کنند. با بینش و مهارت فنی خارق العاده ، هنكوك بار دیگر گامی عظیم در جهت ارتقا ارزش برند خود برمی دارد.

هانکوک4

روحیه کارآفرینی در بازارهای جدید
از زمان تاسیس Hankook ، روحیه کارآفرینی این برند تایرسازی  نیروی محرکه رشد در بازارهای جدید بوده است. علاوه بر این ، اراده برای غلبه بر چالش ها در میان مدیریت عالی هانکوک ، رشد مداوم را تضمین کرده است. به عنوان اولین شرکت جهانی که به بازار چین راه پیدا کرده است ، شرکت هانکوک از طریق استراتژی های محلی سازی موقعیت خود را به عنوان برترین مارک تایر در آنجا تقویت کرده ایم. در بازارهای نوظهور روسیه ، آمریکای مرکزی و جنوبی و اندونزی ، موفقیت هانکوک جوایز جهانی را کسب کرده و به رسمیت شناخته شده است. یکی از این افتخارات دریافت شده ، حکم فرماندهی صلیب فرماندهی است که در سال 2012 از دولت مجارستان به دلیل موفقیت در راه اندازی یک مرکز تولید استراتژیک برای بازار اروپا در آنجا دریافت کرده است.

یک ترازنامه جامد
در Hankook ، ساختار مالی شفاف و سالم ، قابلیت اطمینان و رشد مداوم را فراهم کرده است. در پایان سال 2012 ، نسبت بدهی ، و ارزش خالص ، به ترتیب 129.6٪ ، 65.9٪ و 43.5٪ بود. از سال 2013 ، طی یک دهه گذشته نرخ رشد سالانه 13٪ را ثبت کرد و علی رغم رکود اقتصادی در ایالات متحده و اروپا ، با تلاش برای بهینه سازی نیروی کار و هزینه های عملیاتی ، روند رو به رشد خود را ادامه داد.

علاوه بر این ، هانکوک  سیستم مدیریت مالی شفاف را حفظ می کند که بر مسئولیت شرکت ها و سود سهامداران تأکید دارد. ساختار مالی پایدار مبنایی برای سرمایه گذاری مجدد است که امکان افزایش قدرت نام تجاری هانکوک را داده است

 هدف این کمپانی برای آینده تقویت رقابت جهانی با سرمایه گذاری استراتژیک در نیروی کار ماهر برای گسترش تحقیق و توسعه است. پرورش پرسنل خلاق و رقابتی نیز در Hankook یک هدف است زیرا در تلاش است که به طور مداوم به عنوان عضوی از جامعه جهانی سهم خود را انجامدهد و همزمان با دنیا رشد کند. هانکوک به تاریخ 70 ساله خود افتخار می کند و با تعهد ایجاد فرصت های جدید و غلبه بر چالش های پیش رو ، راه را برای آینده هموار می سازد و با توجه به مشتریان و جوامع هر کشور ، هدف را توسعه تجربه رانندگی در سراسر جهان قرار داده است . Hankook  به دنبال رهبرانی فعال برای فرداست که به عنوان کارشناس  پا به پای مجموعه رشد می کنند و نفوذ برند را در سراسر جهان گسترش می دهند. 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()