021-34804
0
شماره تماس مستقیم : 34804-021
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 8 مهر 1400 در ساعت 4 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

NEXEN TIRE 

نکسن با بیش از 70 سال تجربه در زمینه تولید تایر ، دامنه محصولات جامع خود را در بیش از 70 کشور جهان از جمله ایران گسترش داده است . نکسن با استفاده از آخرین فن آوری های توسعه یافته در مراکز تحقیق و توسعه خود ، لاستیک هایی با کارایی بالا برای عملکرد بهینه در شرایط مختلف طراحی کرده است . لاستیک اتومبیل Nexen دقیقاً با ترکیب لاستیکی با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای شیارهای است که مخصوص موقعیت های جاده ای مختلف طراحی شده است که در شرایط مختلف رانندگی چسبندگی عالی را به شما ارائه می دهد. بلوک های آج لاستیک با توجه به جاده های مختلف برای کنترل و پایداری بهتر ساخته شده اند و بلوک های بهینه شده شانه ی آنها در ترکیب با شیارهای جانبی در هنگام پیچیدن به همراه چسبندگی بسیار بالا در شرایط اب و هوایی مرطوب باعث ایجاد کشش چشمگیر می شود و تاثیر بسزایی را در سواری نرم همراه با کمترین لغزش ایجاد میکند بنابراین محصولات نکسن زمانی که از نظر احساس فرمان و بازخورد ، برای اعتماد به نفسی که در مسیر حرکت ایجاد می کنند و میزان تصفیه و پاسخگویی آنها ارزیابی می شوند امتیاز بالایی را به خود اختصاص می دهد . لاستیک Nexen از نظر کیفیت با دیگر برندهای کره ای قابل مقایسه است و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تایر باشد زیرا محصولات نکسن در مقایسه با قیمت متوسط از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که ارزش خرید را دوچندان می کند 

                       https://charkhoyadak.com/administrator/files/UploadFile/Nexen-Tire-Sommerpromotion-2020-bigMobileWideGallery2x-71d71ed6-1683465.jpg 

 کدام تایر NEXEN را انتخاب کنید؟

 N BLUE HD PLUS

انتخاب بازار لاستیک تابستانی به قدری گسترده است که ممکن است گاهی برای مصرف کننده آماده نشده گیج کننده باشد. لاستیک های با مارک برتر می توانند در کنار قیمت متوسط ​​ کیفیت و ایمنی را به همراه داشته باشند وپرداختن به چنین موضوعی بسیار مهم است که بدانید دقیقاً چه ویژگی های خاصی را از لاستیک خود انتظار دارید و چه مبلغی را برای خرج مجموعه جدید خود آماده کرده اید. و توجه به این نکته بسیار مهم است که اگر لاستیک های ارزان تری را انتخاب می کنید ، احتمالاً در آینده هزینه های این کار را با ایمنی خود پرداخت می کنید. N 'Blue HD به دلیل کاهش مقاومت در برابر غلتک ، گیرایی بهینه را موجب می شود که به نوبه خود تاثیر مثبتی روی مصرف سوخت دارد  و سواری بی صدا را ارائه می دهد. چه شرایط مرطوب و چه مسیرهای خشک ، N 'Blue HD کارآمد است. این به دلیل شیارهای جانبی آب دوست آن است که به طور دائمی آب را از بین می برد  تخلیه آب توسط 4 شیار نامتقارن حاصل می شود که به صورت 3 شیار گسترده و 1 شیار نیمه پهن است. قسمت بیرونی تایر دارای یک بلوک شانه ای و یک بلوک دنده ای برای پیچیدن آسان است و با مخلوط سیلیس استفاده شده در تایر ، هم انتشار CO2 و هم مصرف سوخت کاهش می یابد . این لاستیک Nexensummer با بهره گیری از آخرین فن آوری های به کار رفته در تولید مدل N Fera SU1 عملکرد برجسته ای را در هوای مرطوب تضمین می کند Nexen یکی از بهترین مارک های کره ای در زمینه تایرهای اقتصادی است .

                         https://charkhoyadak.com/administrator/files/UploadFile/20210303_174955_136.jpg

N blue eco

 این تایر جزو دسته لاستیک های تمام فصل است  که به طور خاص برای آن دسته از رانندگانی است که سفرهای زیادی در کشور دارند و مجبورند در شرایط مختلف آب و هوایی رانندگی کنند ، طراحی شده است .

Nexen N'blue eco برای تجهیز کردن طیف گسترده ای از اتومبیل ها استفاده می شود وبه لطف الگوی آج بهینه شده و ترکیب سیلیس موجود در تایر موجب  کاهش ساییدگی ناهموار و افزایش عمر لاستیک میشود . با مقاومت در برابر غلتک پایین ( لاستیک هایی که در مقایسه با لاستیک های معمولی باعث بهبود راندمان سوخت خودرو می شوند ) ، مصرف سوخت را کاهش می دهد.

 

                       https://charkhoyadak.com/administrator/files/UploadFile/xx-130-owyiuub3c5djr6sr358zb9d5hgxxmn0pkl69ncqu92.jpg

 ROADIAN HTX RH 5

با تایر Nexen Roadian HTX RH5 بهترین عملکرد را در  SUV خود تجربه خواهید کرد .

این لاستیک SUV Nexen جاده های گل آلود را رد می کند ، عملکرد ترمز عالی را نشان می دهد و به طور شگفت آوری در تخلیه آب باران مهارت دارد. بلوک های شانه ای سفت و محکم اطمینان از هندلینگ دقیق ، دوام حداکثر بار و پیچیدن پیشرفته را دارد. عملکرد عالی به همراه ایجاد اطمینان  در جاده های خارج از شهر از مشخصه بارز این تایر است .  آج این لاستیک همه فن حریف است ، با الگویی که دارای چندین شیار با اندازه های مختلف است  باعث کاهش سر و صدا شده و موجب سایش طولانی مدت و طول عمر بالا در تایر می شود و با طراحی هوشمندانه که در آج به کار رفته باعث می شود تایر در زمین های خاکی و خشن به سرعت گل و سنگریزه را تخلیه می کند.

  • امکانات :
  • برای عملکرد ترمز قدرتمند ، شیارهای آن بصورت زیگ زاگ طراحی شده است . 
  • شانه باز در قسمت خارجی باعث عملکرد عالی در جاده و تخلیه گل می شود .
  • طراحی لبه سه بعدی مانع نشستن سنگریزه ها در آج می شود
  • الگوی آج چند تکه صدای جاده را کاهش می دهد زیرا زهکشی و دوام را بهبود می بخشد . 

 

                              https://charkhoyadak.com/administrator/files/UploadFile/003_01.png

CP672

دارای چهار شیار مستقیم و عریض است که حداکثر کشش مرطوب و عملکرد ضد آب را به حداکثر می رساند. یک طراحی دنده ای مستقیم ، مرکزی و نیمه دوتایی به پایداری رانندگی جهت دار در سرعت های بالا کمک می کند و پاسخ عالی فرمان را فراهم می کند. از بین همه موارد موجود ، سری CP بهترین نمره آزمون را دارند. آنها از چهار شیار پهن مستقیم برخوردار هستند ، حتی در آب و هوای بسیار مرطوب نیز هندلینگ و کشش را به شدت بهبود می بخشند. بلوک های دنده ای مستقیم وسط تایر به آنها امکان می دهد تا در سرعت سریع بزرگراه عملکرد خوبی داشته باشند ، راحتی را بهبود بخشیده و صدای جاده را کاهش دهند. این مدل ها برای مکانهایی که باران بیشتر از برف می بارد ، ایده آل ترین تایر برای تمامی فصول برای مناطق ساحلی یا وسایل نقلیه ای است که در زمستان از مدل های مخصوص یخ و برف استفاده می کنند . یکی از دلایلی که ما اینها را دوست داریم کیفیت سواری آنها است. آنها زیبا و نرم هستند ، و امکان سواری نرم را دارند. با وجود این ، آنها برای مدت طولانی دوام می آورند ، چیزی که شما اغلب در مقایسه با دیگر لاستیک های نرم مانند این نمی بینید.

                               https://charkhoyadak.com/administrator/files/UploadFile/passengerrow.jpg

 N PRIZ AH5

 لاستیکی برای  تمامی فصول است که دارای چهار شیار طولی گسترده است که عملکرد زهکشی را بهبود می بخشد. طراحی سفت و سخت بلوک شانه ، پیچیدن ، چرخش و نرمی را افزایش می دهد . عملکرد عالی ، کشش قابل اعتماد در تمام فصل و سواری آرام و بی سر و صدا - همه با قیمت بسیار پایین همه اینها را می توانید با لاستیک Nexen N’Priz AH5 تجربه کنید . طرح آج این لاستیک بر راحتی ، هندلینگ و دوام تأکید می کند در حالی که در جاده های خشک و مرطوب و همچنین در برف خفیف ، قدرت کشش فوق العاده دارد. با Nexen N’Priz AH5  از رانندگی لذت ببرید .

  • امکانات :
  • بلوک های شانه ای سفت و سخت در حالی که سواری آرام و بی سر و صدایی را فراهم می کند ،  هندلینگ در پیچ ها وعملکرد فرمان را تقویت می کنند
  • طراحی آج دو رویه به افزایش طول عمر کمک می کند و سختی بلوک را افزایش می دهد .
  • چهار شیار آج طولی پهن به تخلیه آب کمک می کند تا از هیدروپلانینگ جلوگیری کند .

                              https://charkhoyadak.com/administrator/files/UploadFile/nexen-n-priz-ah5-review-main.jpg

 Nexen Roadian HT SUV

لاستیک Nexen Roadian HT SUV آماده اراسوار شدن در بزرگراه است - و همچنین زمین خشن. چندین کر ، یا شکاف در الگوی آج ، کشش بسیار خوبی را ایجاد می کند ، حتی خارج از جاده و در برف سبک. چهار نخل آج مستقیم و پهن به طور م awayثر آب را از لاستیک تخلیه کرده و به جلوگیری از هیدروپلان کمک می کند. و الگوی آج برای کاهش صدای جاده بهینه شده و به اطمینان از سواری آرام و آرام کمک می کند .

  • امکانات :
  • 4 شیار مستقیم و گسترده باعث تخلیه و جلوگیری از هیدروپلانینگ (سر خوردن در جاده مرطوب یا خیس زیرا یک لایه نازک از آب در جاده باعث می شود تماس لاستیک ها با سطح جاده  قطع شود ) می شود 
  • بلوک های شانه ای محکم برای برخورد واکنشی و پیچیدن دقیق در گوشه ها طراحی شده اند
  • طراحی اج متفاوت به عملکرد خارج از جاده و کشش برف کمک می کند
  • طراحی بلوک یا کانال دوقلو دوام و تماس با جاده را بهبود می بخشد

                       https://charkhoyadak.com/administrator/files/UploadFile/roadian-ht-1.jpg

 Nexen N’Fera RU5

با تایر Nexen N’Fera RU5 عملکرد استثنایی تمام فصل را که شایسته آن است به SUV برتر خود ارائه دهید. با استفاده از بلوک های آج بهینه شده و برای ایجاد ثبات در سرعت بالا و الگوی آج که برای جلوگیری از برنامه ریزی هیدروپلکی (سر خوردن در جاده ای مرطوب زیرا یک لایه نازک از آب در سطح جاده باعث می شود تماس لاستیک ها با جاده قطع شود ) آب ریخته می شود ، این لاستیک یک بستر مناسب برای همه ماجراهای شما ارائه می دهد. خواه رفت و آمد روزانه شما شامل باران شدید ، برف کم و یا مسافرت با سرعت بالا باشد ، NFera RU5 شما و خودروی شما را با خیال راحت تحت پوشش قرار می دهد .

  • مکانات :
  • الگوی آج موجی شکل و شیار مستقیم به طور موثر آب را تخلیه می کند تا در برابر هیدروپلن مقاومت کند
  • بلوک آج مرکزی باعث کنترل قدرت حتی در سرعت های بالا می شود
  • الگوی آج میکرو شیار در باران و برف سبک کشش قدرتمندی ایجاد می کند                      https://charkhoyadak.com/administrator/files/UploadFile/ROADSTONE-NFera-AU5-(5).jpg                 

 Nexen N'Fera AU7

لاستیک Grand Touring All-Season ( مناسب برای تمامی فصول ) برای رانندگانی است که می خواهند ترکیبی از ظاهر پیشرفته ، هندلینگ مناسب و دوام با سرعت H (یا بالاتر) ، همراه با کشش در تمام فصل ، از جمله در برف سبک داشته باشند. لاستیک های تمام فصلی Grand Touring با نماد M + S اغلب به عنوان تجهیزات اصلی (O.E.) در کوپه های پیشرفته و سدان های لوکس با عملکرد استفاده می شوند.

اگر هندلینگ استثنایی می خواهید اما در آب و هوای بد به عملکرد استثنایی نیز نیاز دارید ، Nexen N’Fera AU7 مناسب شما است. این لاستیک فوق العاده با عملکرد بالا در تمام فصول با فناوری ساخته شده است که به لطف شیارهای آج ، فناوری تقویت کننده کشش ، لبه های سفت و محکم و شیارهای سه بعدی ، قابلیت پاسخگویی ، پایداری و قدرت ترمز را در هر آب و هوا ( به ویژه در باران) افزایش می دهد. 

  • امکانات :
  • طراحی نامتقارن آج با شیارهای جانبی کمک می کند تا آب از آج خارج شود و به جلوگیری از هیدروپلانینگ کمک می کند
  • شیارهای سه بعدی باعث کنترل و پایداری قوی می شوند
  • پنج آج با پیچ و طرح های متغیر صدای جاده را خنثی می کند و سواری آرام و راحتی را برای شما رقم می زند
  • طراحی سازه ای با سختی بالا برای عملکرد در جاده های خشک 
  • لبه ها و شیارها در آج کشش شدیدی در باران و برف سبک ایجاد می کنند
  • فناوری 3D Nano Grip قدرت ترمز گیری با سرعت بالا را به حداکثر می رساند

                                 https://charkhoyadak.com/administrator/files/UploadFile/a0e57fffab3b1f027fb4b906c03a3347.webp

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()